bahar



OFF کن کامپیوتر را جانم                   یار من باش و ببین من ON ام

اگرت حرفی و پیغامی هست             روی کاغذ بنویسش با دست

نامه یک حالت دیگر دارد                   خط تو لطف مکرر دارد

خسته از font و ز format شده ام      دلخور از گِردِلی @ (ات) شده ام …

کرد ریپلای به لیلی، مجنون              که دلم هست از این سابجکت خون

باشه فردا تلفن خواهم کرد              هرچه گفتی که بکن خواهم کرد

زودتر پیش تو خواهم آمد                  هی مرتب به تو سر خواهم زد

راست گفتی تو عزیزم لیلی             دیگر از من نرسد ایمیلی

نامه ای پست نمودم بهرت              به امیدی که سرآید قهرت

                                                              برگرفته از سایت روزنه


نظرات شما عزیزان:

Ehsanta
ساعت14:55---29 مهر 1390
همه دنیا رو نامردا گرفتن
وفا رو از شما نامردا گرفتن
خبر اومد که مجنون و پریشب
با سه تا لیلی گرفتن

برگرفته از خودم!!!!!!!


farshid
ساعت14:08---29 مهر 1390
سلام به شما مدیر خوب
خیلی از این شعر خوشم اومد همیشه اشعار طنز بزارین استفاده میکنیم .
به ماهم سری بزنید . با اجازه لینکتون می کنم .


دیوانه متفکر
ساعت19:41---28 مهر 1390
اینجا چه خوچل مچلو رنگیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
| چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, | | 18:2 | | bahar | | |
Template : Torobche.com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک های ویژه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bahar و آدرس bahar1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های کاربردی
امکانات وبلاگ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 48541
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ